fbpx
checklist voor ondernemers de perfecte kantoorlocatie kiezen

50 vragen die je jezelf zou moeten stellen voordat je een huurcontract ondertekent

Checklist: De perfecte kantoorlocatie kiezen

Je hebt besloten om een werkplek of kantoorruimte te huren? Super! Maar wat is de volgende stap? Als ondernemer komen er een heleboel vragen op je af als je hebt besloten om een werkplek of kantoorruimte te huren.

 

  • Waar moet je allemaal rekening mee houden?
  • Kies je voor een coworking space of voor een opzichzelfstaand kantoor?
  • Wat zoek je qua locatie en bereikbaarheid?
  • En waar moet een werkplek of kantoorruimte allemaal aan voldoen?
  • Welke sfeer past het beste bij jouw bedrijfscultuur?
  • Welke (verborgen) kosten zijn er verbonden aan een kantoor of werkplek? 
  • Wat spreek je af over de looptijd van het huurcontract?
  • En waar moet je verder op letten voor je een huurcontract ondertekent?

Om jou te helpen hebben we een checklist opgesteld die je in gedachten kunt houden voordat je een membership bij een coworking space afneemt of je huurcontract ondertekent. 50 vragen die jou helpen om de juiste keuze voor jou en jouw bedrijf te maken.

.
Team WorkLoft

Team WorkLoft

Deze checklist is geschreven door het team van WorkLoft. Heb je vragen of opmerkingen hierover? Neem dan contact met ons op via hello@workloft.nl.

Belangrijke links

Over WorkLoft

Memberships

Privacy Policy

Algemene Voorwaarden

WorkLoft

hello@workloft.nl

030-2272663

Eendrachtlaan 80
3526 LB Utrecht
KvK: 75500922

Copyright WorkLoft 2022-2020

Powered by BoostBase

nl_NL

Plan een bezichtiging in

Dat gaat heel gemakkelijk met onderstaande formulier. Je kunt ons ook bereiken op hello@workloft.nl. We kijken ernaar uit je snel te ontmoeten!

Claim mijn early adopter korting

Korting geldt voor een abonnement van 3 maanden (loopt automatisch af na 3 maanden).