Bij WorkLoft staan we voor verbinding en inspiratie. We streven ernaar een ruimte te creëren waar mensen uit verschillende sectoren onder één dak kunnen samenwerken, inspiratie en middelen kunnen delen en deel kunnen uitmaken van onze gemeenschap met netwerkevenementen en meer!
Daarom staat een community manager altijd klaar voor onze members om hen in contact te brengen met partijen uit het WorkLoft netwerk. Ook organiseren we community events zoals lunches, borrels maar ook kennis- en netwerkevenementen en zetten we toffe deals en evenementen op met partners. Daarnaast zijn onze coworking spaces prachtig ingericht met genoeg ruimte om te ontmoeten, te inspireren en te groeien.
Welkom! Mijn naam is Anne en ik ben de oprichter van WorkLoft. Na vanuit en voor 40+ coworking spaces wereldwijd te hebben gewerkt, werd het tijd om mijn eigen visie op coworking een locatie te geven. Met mijn eigen handen – en heel veel hulp van anderen – heb ik het pand waar WorkLoft is gevestigd verbouwd en omgetoverd tot een coworking space die net zo goed je tweede huiskamer zou kunnen zijn. WorkLoft is een plek waar je kunt werken, maar vooral ook kunt ontmoeten en verbinden in een relaxte setting.
Als er iets is waar ik van hou binnen mijn werk, dan is het mijn mentale spieren strekken. Zeker in een omgeving die me in staat stelt nieuwe ideeën en projecten te bedenken en de grenzen van mijn creativiteit te verleggen. Dat is ook precies de reden waarom ik zo van coworking spaces hou. Zodra je een locatie met een sterke community binnenloopt, voel je de pure energie van opportunity, van alles wat er mogelijk is. Iedereen die hard aan het werk is om hun doelen te bereiken en om te groeien. Te innoveren, te lanceren. Samen en alleen, als bedrijf en als persoon. Om als coworking space de perfecte omgeving voor die ambitie en onderlinge connectiviteit te creëeren, dat is toch het mooiste wat er is?
Wil je jouw visie op coworking met me delen, of heb je een vraag? Voel je vrij om me te mailen op anne@workloft.nl of connect met me op LinkedIn. Tot snel!
You have successfully joined our subscriber list.
Coworking betekent eigenlijk dat een kantoor of andere werkomgeving gebruikt wordt door meerdere mensen die als zelfstandige werken of voor verschillende werkgevers werken (bijvoorbeeld freelancers, thuiswerkers, mensen die reizen terwijl ze werken). De ruimtes en voorzieningen worden gedeeld. Daarbij is de community vorming, waardoor een gemeenschappelijke sfeer ontstaat om ideeën en kennis te delen, bij WorkLoft een belangrijke factor. Door evenementen te creëren maar ook de locaties zo in te delen dat er ruimtes zijn om samen te komen en samen te werken voeden we de onderlinge sfeer en samenwerking. We streven ernaar een ruimte te creëren waar mensen uit verschillende sectoren onder één dak kunnen samenwerken, inspiratie en middelen kunnen delen en deel kunnen uitmaken van onze gemeenschap met netwerkevenementen en meer!
Voor veel kleinere bedrijven of freelancers kunnen de kosten van het huren van een volledige traditionele kantoorruimte te hoog worden. Denk aan het feit dat je niet alleen een huurprijs per vierkante meter betaalt, maar daar bovenop ook nog servicekosten per vierkante meter, internet, inrichting, schoonmaak, koffie en thee, een printer, een vergaderruimte en ga zo maar door. Een coworking space biedt de mogelijkheid om een werkplek te huren waar je gebruik kunt maken van faciliteiten zoals een printer en vergaderruimte, zonder dat je er de full-time kosten aan hebt. Toch behoefte aan een eigen ruimte? In veel coworking spaces vind je ook privé kantoren, bij WorkLoft vind je ook kantoorruimtes vanaf 1 persoon. Zo heb je de voordelen van een traditioneel kantoor, inclusief internet, printen, een kitchenette en een loungeruimte, zonder alle extra hoge overheadkosten.
Bij WorkLoft bieden we veel verschillende opties om de behoefte van jou en jouw bedrijf tegemoet te komen. Zo hebben we memberships met een looptijd van een maand, drie maanden, een half jaar en een jaar. Ook hebben we verschillende abonnementsvormen zoals een flexplek voor 1 dag in de week, een flexplek voor 3 dagen in de week, een vast bureau voor 5 dagen per week en privekantoren vanaf 1 persoon. Alle memberships zijn inclusief:
Bij WorkLoft kan iedereen langskomen om een rondleiding door een van onze ruimtes te maken. Wil je gebruik maken van de voorzieningen, dan zijn daar kosten aan verbonden. Zo kun je een dagpas kopen als je een dag bij WorkLoft wil werken. Ook kun je onze vergaderruimtes per uur huren.
Uiteraard kan dat! Je krijgt bij je lidmaatschap een bepaald aantal uur gratis gebruik van een vergaderruimte per maand, waar je kunt vergaderen met kleinere groepen. Extra uren nodig? Je ontvangt als member 20% korting op huur van vergader-, training en evenementenruimtes.
Bij WorkLoft ben je van harte welkom om je lunch en snacks mee te nemen naar kantoor. We hebben een ingerichte keuken voor gemeenschappelijk gebruik, waar je ook een koelkast, servies, koffie, thee en meer vindt. Er zijn ook een aantal restaurants en afhaalrestaurants op slechts 5-10 minuten lopen van de ruimte!
Heb je een vraag of wil je een keer bij WorkLoft komen kijken? Neem gerust contact met ons op.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
You have successfully joined our subscriber list.
hello@workloft.nl
030-2272663
Eendrachtlaan 80
3526 LB Utrecht
KvK: 75500922
Copyright WorkLoft 2021-2020
Powered by BoostBase
Dat gaat heel gemakkelijk met onderstaande formulier. Je kunt ons ook bereiken op hello@workloft.nl. We kijken ernaar uit je snel te ontmoeten!